Organizacja
Organami przedszkola są:
- Dyrektor przedszkola
- Rada pedagogiczna
- Rada rodziców
Regulamin Rady Pedagogicznej (.doc) [.doc, 94.00 kB]
- REGON: 000803526
- NIP: 726-25-25-368
- Konto bankowe: 25 1240 1037 1111 0011 0919 1741
Godziny pracy oddziałów:
- Grupa 1 - 8.00-16.00
- Grupa 2 - 6.00-17.00
- Grupa 3 - 7.00-15.30
- Grupa 4 - 7.30-16.30
- Grupa 5 - 8.00-16.00
Ramowy rozkład dnia w Przedszkolu Miejskim nr 176 w Łodzi
6.00 – 8.20
Schodzenie się dzieci.
Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form aktywności wynikających z indywidualnych potrzeb i zainteresowań np. zabawy tematyczne, konstrukcyjno-techniczne, manualne, badawcze, ruchowe, integracyjne.
Zabawy i pogadanki inspirowane przez nauczyciela.
8.20 – 8.30
Zestawy zabaw i ćwiczeń porannych - organizowanie warunków do kształtowania prawidłowej postawy ciała.
8.30 – 9.10
Śniadanie. Doskonalenie nawyków higieniczno-kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłku.
- przygotowanie do posiłku,
- czynności samoobsługowe,
- prace porządkowe po posiłku,
- pełnienie dyżurów.
9.10 – 11.00
Zajęcia dydaktyczne z całą grupą, wyzwalające różne rodzaje aktywności w oparciu o podstawę programową dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych dziecka.
Zabawy ruchowe i ćwiczenia gimnastyczne organizowane w sali lub na świeżym powietrzu.
Zabawy samorzutne wynikające z potrzeb i zainteresowań dzieci.
Spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzie.
Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
11.00 – 11.30
Drugie śniadanie. Doskonalenie nawyków higieniczno-kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłku.
- przygotowanie do posiłku,
- czynności i samoobsługowe,
- prace porządkowe po posiłku,
- pełnienie dyżurów.
11.30 – 13.30
Tworzenie warunków do spontanicznej i zorganizowanej aktywności ruchowej w sali i ogrodzie przedszkolnym.
Spacery, wycieczki, obserwacje przyrody.
Zabawy swobodne wynikające z potrzeb i zainteresowań dzieci.
Relaks przy muzyce, głośne czytanie, leżakowanie.
Przygotowanie do posługiwania się językiem angielskim.
Praca indywidualna z dzieckiem.
Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Zajęcia dodatkowe.
13.30 – 14.00
Obiad. Doskonalenie nawyków higieniczno-kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłku.
- przygotowanie do posiłku,
- czynności samoobsługowe,
- prace porządkowe po posiłku,
- pełnienie dyżurów.
14.00 – 14.30
Odpoczynek poobiedni. Zabawy relaksacyjne, słuchanie muzyki, czytanie bajek, opowiadań.
Zabawy swobodne wynikające z potrzeb i zainteresowań dzieci.
Zajęcia dodatkowe.
Koło zainteresowań.
14.30 – 17.00
Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form aktywności wynikających z indywidualnych potrzeb i zainteresowań np. zabawy dowolne, ruchowe, tematyczne, konstrukcyjno-techniczne, manualne.
Tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci.
Zabawy i pogadanki inspirowane przez nauczyciela.
Rozchodzenie się dzieci.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 10-09-2024 - Edycja treści
- 05-09-2023 - Edycja treści
- 02-12-2022 - Edycja treści
- 04-01-2022 - Edycja treści
- 01-02-2021 - Edycja treści
- 03-12-2019 - Edycja treści
- 07-09-2016 - Edycja treści
- 11-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 27-02-2012 - Edycja treści
- 25-02-2012 - Edycja treści
- 22-09-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 882